decembrie 10, 2008

vraji pentru incepator si cei mai avansati magii albe si gri

vraja pentru chemspirutrului protectorarea
prin puterea viet prin puterea sufletului prim puterea vrajitorului eu chiemspirit protector pentru mine ....... sa ma asculte sa mi protejeze viatamea cea scurta sa omoare demonii sa omoare spirit rau caci eu acum ii spun sa vina la mine si sa mise inchine ii dau viata mea daca mi-o da pe alui el sa ma conduca in rai , iad
blestem pentru boala
apa si foc pamantsi aier azi se alineaza in intuneric si lumina in carne rosie si alba se amesteca otrava morti si elicsirul vieti prin vrajitort trece spirit prin vrajitoare trece spirit prin demon trece moartea prin puterea iadului prin puterea raiului eu acum fac blestem de viata si de moarte catre .................... eu acum fac magie alba / neagra prin puterea magiei ieu ii spun lui saturn sa imi dea putere de vraja
ne cerem scuze dar blogul este inca in formare se munceste
mult

Un comentariu:

Anonim spunea...

Abea astept sa incerc!